Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Ευπειθώς αναφέρω τη σύνδεσή μου στο τηλεμάθημα!


ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών ΔΕ ν. Ιωαννίνων
«Ευπειθώς αναφέρω τη σύνδεσή μου στο τηλεμάθημα!»

Συναδέλφισσες/οι,
Όπως έχετε ήδη διαπιστώσει η ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου με email της, την Πέμπτη 2/4 ζητάει από τους διευθυντές σχολικών μονάδων να δώσουν πλήρη στοιχεία για τη συμμετοχή των συναδέλφων/ισσων στο πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για το ποιος δηλαδή και πότε μπαίνει στην πλατφόρμα. Οι διευθυντές σχολικών μονάδων, με τη σειρά τους στέλνουν το έγγραφο προς συμπλήρωση στον καθένα/μία από εμάς.
Η Ενωτική Αριστερή Παρέμβαση με προηγούμενες ανακοινώσεις της έχει ήδη δηλώσει την πλήρη αντίθεσή της στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύοντας από τη μια τους στόχους της κυβέρνησης και τη μονιμότητα του μέτρου και τονίζοντας από την άλλη την προαιρετικότητα της συμμετοχής εκπαιδευτικών και μαθητών σε αυτή. Στο πνεύμα αυτό έχει καλέσει την εκπαιδευτική κοινότητα να απέχει από την όλη διαδικασία δείχνοντας παράλληλα με όποιον τρόπο μπορεί το κάθε μέλος της την αλληλεγγύη του/της σε μαθητές/ριες και γονείς .
Πριν 3 μέρες όμως η διοίκηση προχώρησε ένα βήμα παραπέρα διαψεύδοντας τον ίδιο της τον εαυτό: απαιτεί πλήρη αναφορά, εκφοβίζοντας και εκβιάζοντας τον εκπαιδευτικό κόσμο, ευελπιστώντας ότι έτσι θα γίνουν πράξη οι εξαγγελίες της υπουργού για εκούσιο αγκάλιασμα της δράσης. Ο εθελοντισμός μετατρέπεται σε υποχρεωτικότητα μέσω της καταγραφής!
Ήδη η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων με ανακοίνωσή της στις 2/4 καταδίκασε την ενέργεια αυτή και κάλεσε τους δ/ντες σχολείων να μην δώσουν κανένα στοιχείο .
Η ΕΑΠ καλεί και τους ίδιους τους συναδέλφους/ισσες να μη συμπληρώσουν κανέναν πίνακα, να μην προχωρήσουν σε καμιά καταγραφή των συμμετοχών των ιδίων και των μαθητών τους. Η εθελοντική προσφορά βοήθειας δεν έχει ανάγκη από καμιά καταγραφή. Όταν την προσφέρουμε δε χρειάζεται ούτε να την προβάλλουμε ούτε και να τη μετράμε. Όποιος/α λοιπόν συμμετέχει στο πρόγραμμα όχι με ιδιοτελείς προθέσεις, αλλά με στόχο τη βοήθεια προς τους μαθητές/ριες του δεν έχει λόγο να «αναφερθεί» στους ανωτέρους του για την πορεία της προσφοράς του! Κάθε άλλη κίνηση κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς σε καλούς/κακούς, πετυχημένους και μη κτλ.
Συναδέλφισσες/οι, με την επιστροφή μας στα σχολεία θέλουμε και πάλι να βρούμε το κλίμα που αφήσαμε, να κοιτάμε ο ένας τον άλλο στα μάτια και όχι να επιστρέψουμε στο νοσηρότατο κλίμα του 2013 όπου ο ένας ανταγωνίζονταν τον άλλο για το πόσα σεμινάρια θα παρακολουθήσει και πόσα σενάρια θα ανεβάσει στην ηλεκτρονική τάξη. Και ας μην ξεχνάμε ότι δάσκαλοι/ες είμαστε για όλους τους μαθητές/ριες και όχι μόνο για αυτούς που έχουν την «τύχη» να έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή!

Ιωάννινα 05/04/2020